Ren je rot voor Amsterdam Music Festival

Sony & Matise lanceren een online ticket chaser tijdens ADE 2017.

Jacko van Dijke
Matise is blogging

--

Amsterdam, woensdag 18 Oktober

Sony Music NL lanceert vandaag, in samenwerking met Matise, de Dimitri Vegas & Like Mike Ticket Chaser. Op campagnesite ticket-chaser.nl worden tickets ‘gedropped’ op een virtuele kaart. Wie daar met telefoon als eerste bij is wint kaarten naar Amsterdam Music Festival (AMF) tijdens ADE.

De campagne is sinds afgelopen maandag live, maar de kaarten worden pas donderdag, vrijdag en zaterdag verspreidt, alleen in Amsterdam. ADE is immers een behoorlijk Amsterdamse aangelegenheid.

Tijdens AMF zullen de Belgische broers Dimitri Vegas & Like Mike hun melodieuze hit-house door de Amsterdam Arena laten denderen. Naast de reguliere kaarten, verloot Sony ook VIP-tickets onder de winnaars. Bart Wismans, van Sony Music NL; “We zijn altijd op zoek naar nieuwe en innovatieve manieren om onze campagnes te voeren. De samenwerking met Matise waarbij we op een toffe manier geo-locatie gebruiken is daar een voorbeeld van.”

De specifieke spelregels en gameplay zijn op ticket-chaser.nl te lezen. Maurits Meester, van Matise; “Omdat we een website i.p.v. een app hebben ontworpen, houden we je op de hoogte via Facebook en SMS. Zo weten spelers altijd wanneer er nieuwe tickets worden gedropped.”

Ready. Set. Go!

Voor meer informatie: https://ticket-chaser.nl/
Bart Wismans: bart.wismans@sonymusic.com
Maurits Meester: maurits@matise.nl

Merk: Dimitri Vegas & Like Mike
Adverteerder: Sony Music NL
Jaar: 2017
Branche: Music / Entertainment
Medium: Web / Mobile

Advies & Concept: Matise
Productie: Matise — Maurits Meester, Roxanne van den Aakster, Stephan Hoogland
Copy: Sony Music NL
Strategie: Jacko van Dijke, Bart Wismans

--

--